.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یک مازندرانی مدیر عامل بانك رفاه کشور شد
صادق محصولي وزير رفاه و تامين اجتماعي در حكمي سيد ضياء الدين ايماني از با سابقه ترين كاركنان و مديران بانك رفاه كارگران را به مدير عاملي اين بانك منصوب كرد.
یک مازندرانی مدیر عامل بانك رفاه کشور شد

صادق محصولي وزير رفاه و تامين اجتماعي در حكمي سيد ضياء الدين ايماني از با سابقه ترين كاركنان و مديران بانك رفاه كارگران را به مدير عاملي اين بانك منصوب كرد.

به گزارش شمال نیوز، ايماني از سال ۶۹ به استخدام بانك رفاه كارگران در آمده و تا كنون همه رده هاي مختلف شغلي از تحويلداري، كارمندي، كارشناسي، مسؤليت دواير مختلف تا رياست شعبه را در اين بانك تجربه كرده است.

مدير عامل جديد بانك رفاه كارگران اهل ساری و پیش از این مديريت بانك رفاه استانهاي همدان، مازندران، خراسان رضوي، فارس و اداره امور شعب شمال تهران را در كارنامه كاري خود دارد.

وزير رفاه و تامين اجتماعي در حكم خود با اشاره به تدين، تخصص، شايستگي و سوابق ارزشي آقاي ايماني در سطوح مختلف مديريتي و آشنايي ديرينه او با ساختار نظام بانكي كشور، از
مدير عامل جديد بانك رفاه كارگران خواسته است با بهره گيري از توان كارشناسي و ظرفيت علمي موجود در مجموعه، تلاش خود را براي ارتقاء بهره وري و بهبود خدمات بانك بكار گيرد.

صادق محصولي همچنين با تاكيد بر هماهنگي مدير عامل جديد بانك رفاه كارگران با صندوق تامين اجتماعي فراهم شدن بستري مناسب براي نظارت و ارزيابي دقيق را به منظور استقرار انضباط مالي و تشكيلاتي خواستار شده است.

پيش از سيد ضياء الدين ايماني، پيمان نوري مدير عامل بانك رفاه كارگران بود كه در جايگاه رئيس سازمان خصوصي سازي فعاليت مي كند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

رستمی از ساری 2 مهر 1389
باآزوی توفیق روز افزون برای جناب حاج سید ضیاء الدین ایمانی
، این رزمنده و جانباز گرانقدر عرصه دفاع وحماسه .انتصاب شایسته این عزیز رابه مدیرعاملی بانک رفاه کارگران را خدمت ایشان وتمامی شهروندان عزیز ساروی تبریک گفته وبرایشان از درگاه خداون متعال آرزوی صحت وسلامتی دارم .رستمی از ساری
نا شناس 3 مهر 1389
خدایش یار باد
نا شناس 3 مهر 1389
خدمت حاج آقا سید ضیاء ایمانی
با سلام : انتصاب بی بدیل و سزیده جناب عالی رابه سمت مدیر یت عامل بانک رفاه کارگران ، که موید درایت و لیاقت آن مقام محترم بوده موجب فخر و مباهات دوستدارانتان گردیده است تبریک عرض نموده و برایتان توفیق و سربلندی ، از حی منان آرزو مینمایم.
مازندران - ساری
ارادتمند - تیرگردون
نا شناس 3 مهر 1389
با سلام
انتصاب شایسته جانباز گرانقدر انقلاب اسلامی برادر حاج سید ضیاءالدین ایمانی به سمت مدیرعاملی بانک رفاه کارگران کشور را تبریک و ارزوی توفیق ایشان درعرصه مدیریت عالی را از خداوند منان خواستاریم و جامعه سردفتران و دفتریاران استان مازندران هیچوقت محبتهای ایشان رادر دوران مسئولیت دراستان رافراموش نکرده و همیشه از ان به نیکی یاد میکند.

عادل روحی مدیر روابط عمومی و نماینده جامعه سردفتران و دفتریاران استان مازندران
نا شناس 4 مهر 1389
انتصاب یک مازنی در عرصه مدیریت کلان بانکی را به فال نیک گرفته و عرض تبریک داریم به همه هم استانیها و همکاران شبکه بانکی استان و ارزوی توفیق داریم برای این برادر ارزشی در جهت خدمت به نظام بانکی کشور و امیدوارم مقامات و فعالان اقتصادی استان از این ظرفیت بهرهمند گردند شرکت سرمایه گذاری و توسعه همیاران موج شمال متعلق به کار کنان شبکه بانکی استان
سید بهرام معصومی فر 4 مهر 1389
سلام من به نوبه خودم این مسئولیت خطیر را به جناب آقای ایمانی تبریک عرض می نمایم ان شاءاله موفق باشند سید بهرام معصومی فر بانک ملی
مهرداد اسکندری 4 مهر 1389
جناب آقای محصولی وزیر با درایت رفاه و تامین اجتماغی
از حسن انتخاب ارزشمند و شایسته برادر ارزشی ،جانباز سرافراز نظام جناب آقای سید ضیاءالدین ایمانی را به سمت مدیر عاملی بانک رفاه کارگران که نشان از لیاقت و توانمندی ایشان است تقدیر و تشکر نموده از خداوند متعال عزت و نصرت و سربلندی را برای شما و همه مسوولین واقعی کشور خواستارم .
ارادتمند شما :مهرداد اسکندری
سيد اسداله فتاحي 5 مهر 1389
جناب آقاي حاج سيد ضياء ايماني توفيق شما را در سمت جديد از خداوند متعال خواستارم انشالله همواره در صحت و سلامت خدمتگزار صديق نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران باشيد.
نا شناس 6 مهر 1389
اقای مدیر مسئول محتر م لطفا پیام تبریک دیروز رامنعکس فر مایید
سیدولی هاشمی از ساری 6 مهر 1389
انتصاب جناب آقای ایمانی که دربین دوستانش به آقاضیامعروف است مرا به یاد شهیدرمضانعلی زارع انداخت.حاجی ایمانی ازنیروهای ارزشی هستندکه درای60ماه سابقه درخشان دردفاع مقدس دارند.
برای ایشان توفیق وسربلندی خواهانم.
سیدولی هاشمی ـ نویسنده
جواد رمضانی وزملایی 10 مهر 1389
جان چکل ته زا زکا جگر دار شیر نر وپلنک سون و تفنگ دار الان هم شه مارون جه مرد بیار مرد خامبی که از مرد دنیا پایدار انتصاب بجا وشایسته اقای سید ضیاء ایمانی بزرگ مرد دودانگه ای باعث افتخارمااست واز خداوند بزرگ موفقیت وپیروزی ایشان را در خدمت به ایران عزیز ارزومندیم جواد رمضانی وزملایی به نمایندگی از اهالی روستای وزملاء
جورجاده ای 24 مهر 1389
باسلام خدمت جناب اقای ایمانی ٍانتصاب شایسته ایشان رابه همه همکاران بانک رفاه وهم محلی های ( روستای سرسبز جورجاده ) اقای ایمانی تبریک عرض می نمایم .وبه این انتخاب مهم وزیر محترم رفاه ارج می نهیم .
حسین 11 بهمن 1389
باسلامخدمت جناب اقای ایمانی_انتصاب جنابعالی راتبریک گفته وامیوارم دراین امرخطیرمانندگذشته بیروز وسربلندباشیدانشاا لله جناب ایمانی شما که ازبیکره بانک هستیدامیوارم که بهنحواحسن ازاین مسئولیت خطیر سربلند باشیدومقداری هم به افرادباسابقه بانک گوشه جشمی داشته باشید ودست انان رابه همکاری بیشتربگیرید تاافرادکم تجربه ولی رندودندان گرد برسرکارنباشند تاچنین ضربه هایی به بیکره بانک واردنگرددماننداقای جعفری
سید علی نجات 10 آبان 1390
از حسن انتخاب جناب محصولی وزیر محترم رفاه و تامین اجتماعی از انتصاب برادر بزرگوار حاج سیدضیا ایمانی در راس مدیریت و مسولیت بانک رفاه ، که فردی است از بطن جامعه کارگری و اشنا به درد و رنج مردم نهایت تشکر را دارم و امید است دیگر مسولان نظام با تاسی از جناب محصولی از افراد خدوم بهره بیشتری گیرند
ومن الله التوفیق
سید علی نجات
مجید 3 دي 1390
مبارک باشد سمتی که در ان قرار داری چون شایسته این هستی.
مجید 4 دي 1390
مبارک باشد سمتی که در ان قرار داری چون شایسته این هستی.مجید علیزاده از قائم شهر
نا شناس 11 دي 1390
بنده بارها با اقای ایمانی برخورد داشتم از ایشان جز سرکار گذاشتن و ....... چیزی دیگر ندیدم.رفته بالا با پایین ها کاری ندارد .ولی یادشان باشد او هم روزی از این پست کنار میرود و میشود یک ادم معمولی که قبلا بود .اگر دستی گرفت در یاد هامی ماند ودعای خیر خانواده ها بدرقه راهشان خواهد بود
نا شناس 21 دي 1390
دیگه بچه بازی شده
همکار 20 فروردين 1393
این پیام رو فروردین 93 مینویسم این آقایونی که تبریک گفتند میدونید که ایشان چه بلایی به سر بانک و همکاران آورده

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.224 seconds.